I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 27. september 2010

Mer OM: From Ingrid with løøøøøv....

Tre ting, viktige sådan, som jeg glemte å nevne i går:
  1. Drikkestasjonene fungerte etter mitt syn bedre enn noensinne. Jeg hadde i hvertfall ingen problemer med å få noe. De virket godt forberedt, og det var mye folk på hver stand. Bra! Keep up the good work!

  2. Publikum har fortsatt forbedringspotensiale. Det var masse folk nedover Karl Johan, men ikke en lyd... I Stockholm var det full applaus og allsang når vi kom. Jeg måtte be om heiing (og da fikk jeg det, så takk for det i hvertfall).

  3. Og til slutt; hvordan kunne jeg glemme dette - det var jo gårsdagens absolutte høydepunkt. Midt oppe i de verste byggearbeidene i Drammensveien sto selveste Ingrid Kristiansen og heiet. Oh, da ble jeg litt starstruck, gitt! Hun er så HELT! Så da jeg nærmet meg, ropte jeg: Ingrid, show me som løøøøøøøv (var det beste jeg kom på i farta)! Og, gjett om jeg fikk det. Tusen, tusen takk!.. Var lett og fin i steget helt til Skøyen etter det.

    Og du vet ikke dette enda, Ingrid, men en dag skal det bli oss to (altså, du skal bli min trener). Jeg må bare få ordnet et par sånne etableringsting, som voksne folk som meg burde ha fått på plass for lenge siden, først. Kjenner ingen andre 35-åringer med færre voksenpoeng enn meg selv, så jeg bør vel kanskje prioritere det? Eller?

5 kommentarer:

  1. Heiet hun på deg også?
    Tror Ingrid må ha jobbet hardt igår og gitt vitamininnsprøytninger langs hele løypa :-)
    - krefter til å rope til henne hadde jeg ikke, men det var såvidt jeg stoppet å tok et bilde.

    Gratulerer med løpet forresten. Imponert over alle som greier å løpe så fort!

    SvarSlett
  2. Hvorfor vente? Jeg får hjelp av Ingrid Kristiansen til å komme i form igjen etter min siste fødsel. Etter fem uker, er jeg så fornøyd at jeg ikke kan fatte og begripe at jeg ikke gjorde dette for lenge siden. Den gang da jeg hadde tid til å trene så mye jeg ville..... Hun er flink altså!

    Ellers må jeg skryte av bloggen din som jeg leser jevnlig. Du skriver veldig godt!

    Hilsen Laila

    SvarSlett
  3. Ingrid jobbet hardt i går, ære være...

    Ellers, takk for skryt! :)

    Og Laila, hva koster det? Jeg har det for meg at hun kan ta seg godt betalt for sine tjenester, og tenkte derfor at det ville være mer fornuftig å prioritere leilighetskjøp foran hobyyaktiviteter. Men kanskje ikke?

    SvarSlett
  4. Hei,
    Det koster 500 kroner timer. Jeg får opplegg for tre uker om gangen. Jeg sender oppsummering en gang i uka som hun kommenterer.Mailene fra henne er utrolig inspirerende og morsomme. Hun er rett og slett sinnsykt kul! Så langt har hun ikke brukt gaffel når hun har skrevet regning.Vet at man kan ta timer der hun fysisk er til stede også. Usikker på hva det koster, men skal prøve et par til våren. Et rimeligere alternativ er løpegruppa hennes. To kvelder i uka kan man være med på intervalltrening. Bor utenfor Oslo, så det er dessverre ikke aktuelt for meg.

    Mitt livsmotto er forøvrig at det er mye morsommere å ha karakteren 6 i initiativ enn i vurderingsevne. I tillegg er jeg stor tilhenger av å belønne seg selv, gjerne ofte. Men det er kanskje lett for meg å si som har så mange voksenpoeng at det er til å få utslett av...

    Lykke til med løping og poengsanking!

    Laila

    SvarSlett
  5. Hm... Dette må nok seriøst vurderes, ja. Nå har jeg jo løpesko så det holder et par måneder.

    Kanskje jeg bare skal leve med Peter Pan-syndromet mitt en stund til? Det virker så mye morsommere å leve med det enn å sanke voksenpoeng... ;o)


    Takk for info, Laila. Lykke til med videre trening og hils Ingrid så lenge.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails