I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 6. november 2010

Man kan gjøre mye for sjokoladekake...

Frossent vann - vinteren er her.
Klokka 08.56 i dag tidlig satt jeg på 56-bussen på vei til Solemskogen. Alt tegnet til at jeg skulle få en fantastisk tur i skogen, og det fikk jeg også - til gangs.
Det var kaldt og frossent jevnt over, men også veldig bløtt mange steder - gjerne blandet med is. Ta med i regnestykket lav sol og dertil dårlig sikt, så kan man lett regne seg til at det stedvis har gått ekstremt sakte, og at jeg ufrivillig har vært nedpå med både stump og knær.
Det ble ingen kanelbolle da jeg kom fram til Sinober siden de også fristet med megastore hjemmebakte sjokoladekakestykker. Umulig å motstå. Så veien ned igjen gikk i sus, dus og karborus.

2 mil på sti ble det i dag, og det tålte beina godt. I morra frister asfalten, og det får jeg sikkert betale for. Men det er mitt problem, og det er verdt det. To lange turer i strålende vær på én helg - det er luksus det! Gleder meg til i morra...

4 kommentarer:

  1. Åh, det hørtes deilig ut! Tror jeg må spandere litt servering på meg neste langtur :)

    Jeg ser at du har samme terrengsko som meg - Inov-8 Roclite - er du fornøyd med dem? Jeg har foreløpig bare prøvd mine et par ganger, men synes de virker veldig bra.

    SvarSlett
  2. Terrengsko ja, det burde man hatt, jammen ikke rart det går trått i skogen.
    - noen ganger lurer jeg på om sjokolade er den eneste grunnen til at jeg løper :-)

    SvarSlett
  3. Kake på løpetur har jeg aldri prøvd, men ETTER - uslåelig:-)

    SvarSlett
  4. Er det kosetur så er det kosetur, og skal man være ute i timesvis så behøver man påfyll - så hvorfor ikke?!...
    Anbefales! :o)

    Er fornøyd med Inov-8'ene mine, selv om de ikke holder alt hva de lover i anti-skliegenenskaper. Har forstuet ankelen og falt utallige ganger iført dem. Dessverre ikke brukt så ofte jeg ønsker, men sånn er det jo.

    Ingalill - eneste grunn eller ei, sjokolade er god nok grunn i hvertfall. ;o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails