I'm on a ride - fast - to where I don't care!

torsdag 25. november 2010

Hvordan løping kan lede til skilpadder i postkassa!

Dersom jeg ikke hadde funnet ut at det var på tide å komme seg opp av sofaen før jeg grodde helt fast, og dersom jeg hadde hatt mer penger og råd til en fancy sykkel, sånn at jeg hadde startet med sykling i stedet for å gå til anskaffelse av løpesko...

Og derfor ikke blitt så utrolig hektet på løping at jeg i stedet for som normale mennesker å dra på chartertur til Syden, drar på løpetreningsleir i Portugal sammen med 173 svensker...

Så hadde jeg ikke fått kunnet hente disse utrolige, fine skilpaddene på postkontoret i dag!
Norsken og svensken...
Tuuuuuuuuuuuusen takk Christina, de er supergulliga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails