I'm on a ride - fast - to where I don't care!

tirsdag 26. oktober 2010

Ett år som blogger...

Etter å ha gått rundt grøten en stund, skrev jeg mitt første innlegg på denne bloggen 11. oktober i fjor. 148 innlegg har det blitt siden den gang - det er mange ord om meg selv det...
Og flere ser det ut til å bli!

Det har stort sett vært veldig gøy å skrive blogg. Jeg har virkelig fått utløp for min trang om å snakke om trening og løping. Men det aller beste er at jeg har blitt kjent med mange nye folk via bloggen, som jeg nok ikke hadde blitt kjent med om jeg ikke hadde begynt med dette. Det har vært verdt hvert minutt foran foran PC'en.

Apropos det; i morgen er det fakkeløp på SRM, vi sees vel der folkens?
Inkludert i morgen ble det bare 5 deltakelser på meg i år, men neste år stiller jeg både med og uten løpesko - på sju av løpene er det nemlig jeg som skal være tidtakersjef. Det blir gøy!

4 kommentarer:

  1. Grattis med årsjubileum
    (da bruker man ha konkurranse og gi bort bøker og joggesko :-)

    Ser i margen her du skal løpe Jessheim igjen. Tenkte på det selv men da hofta er sjaber og det faller på samme dag som minstemannbursdagen blir det møtt med stor motstand her i huset. Skal tenke på det til 4.nov.

    SvarSlett
  2. Grattis! Bra klubb:-)

    Ses på Sognsvann i kveld, jeg skal snegle meg rundt. Tror jeg sålangt i år bare har tre starter, så jeg slår deg ned i støvlene når det gjelder laber SRM opmøte i år... skikkelig gjev konkurranse å vinne!

    SvarSlett
  3. Nå skal ikke du være frekk, Ingalill! Ikke alle som har ræve full av sponsorer vettu... ;o)
    Stiller bare på Jessheim hvis beina er sånn noenlunde - orker ikke et nytt OM. Vi får se hvordan det går framover, men ut fra lørdagens økte er det ikke spesielt lovende.

    Jepp, da vant du Siri. Jeg skal heller ikke akkurat sprengløpe i kveld. Vi sees!

    SvarSlett
  4. (hehe), du får ha en sånn hvor du lodder ut visdomsord og smil :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails