I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 2. september 2013

Hvorfor slappe av i helgene?...

...når det er så mange løp man kan løpe?
Og sånn ser ryggen min ut - get used to it...
Helga som gikk var den siste konkurransefrie helga på lenge, for framover ser det slik ut:
  • Lørdag 7. september: Skiløpet (5km)
  • Lørdag 14. september: Ekeberg Norway Cross (10km)
  • Lørdag 21. september: Oslo maraton (21,1km)
  • Lørdag 28. september: Oslos bratteste
I tillegg er det jo Sognsvann rundt medsols hver onsdag.

Foreløpig fortsatt litt mer åpent i oktober. Får se an hvor lenge jeg greier å holde konkurransemotivasjonen oppe.

Om noen lurer, så regner jeg med å måtte bite i meg tøff i trynet-utsagnet i bildeteksten veldig mange ganger ut over høsten... Og det ser jeg fram til.

Hvem av dere kommer jeg til å treffe på noen av de nevnte løpene?

6 kommentarer:

  1. Ses på sognsvann OG (kanksje også på) 5km i Skiløpet. De andre løpene blir nok uten meg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaja, men det er jo mye det. Sees på Sognsvann i morra. :-)

      Slett
  2. Vi sees i Ski, men det blir ingens rygg, for jeg løper 10k! Løp du på Ekeberg i fjor? Lurer på kupering/underlag. På Letsdeal.no kan man faktisk kjøpe startnummer til 100 spenn nå ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Om jeg ikke kan se ryggen din, så skal jeg heie i hvertfall.
      I fjor var jeg skadet, så da var det ikke snakk om noe løping på Ekeberg. Så jeg vet ikke mer enn deg. Jeg tar det på sparket, har ingen ambisjoner utenom å få litt konkurransetrening før Oslo halv. Sees på lørdag! :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails