I'm on a ride - fast - to where I don't care!

fredag 10. juni 2011

Sett verdens raskeste mann løpe - check!

Usain Bolt på en våt æresrunde - skikkelig showdog, det var dette vi alle hadde kommet for å se...
Sammen med en haug klubbkollegaer fra OSI, trosset jeg regnet og overvar Bislett games i går. Temperaturen var fin og jeg var utstyrt med regnponcho (har jo litt festivalerfaring), så jeg koste meg skikkelig jeg.

Masse flott idrett, norske rekorder, utrolig mange forskjellige løpestiler - i det hele tatt. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Siden det skjedde noe hele tiden, gikk tiden veldig fort.

Og så klart, vi er jo i Norge - så de måtte jo la Nordthug slå en svenske (Hellner) denne gangen også. Begynner ikke det konseptet å bli litt oppbrukt nå?
Hellner foran Nordthug så lenge det varte
Vi satt i søndre sving, så i tillegg til alle løpsøvelsene med særlig god utsikt til vanngraven på 3000 meter hinder, fikk vi med oss stavhopp for kvinner og høyde for menn.  Ikke visste jeg at man i høydehopp begynner med en funny walk-konkurranse. Uklart for meg hvem som vant.
Høyde er også en oppvisning i overtro og ritualer, samt en idrett hvor det mentale virkelig er alfa og omega for prestasjonen. Man kunne lett se når de ikke trodde på det selv - og da gikk det deretter.

Når det gjelder egen trening så har uka vært så der. SRM på onsdag var en ren katastrofe, kroppen fungerte ikke i det hele tatt og det ble med én runde oppvarming. Knapt så jeg greide det også.

I dag har jeg trent kettlebells for første gang siden Portugal, så jeg kommer til å bli støl i helga.

Pinsehelgen skal brukes til å komme i gang med løping igjen, samt én lang sykkeltur - for det vet jeg i hvertfall at jeg får til.

Riktig god treningspinse til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails