I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 19. juni 2011

Dagens selvtillitboost...

Hammern-Bjørnholt-Hakloa-Hakadal(nesten)-Ørfiske-Movatn-Kjelsås: 63 km
I dag var planen sykkeltur - og den er nå unnagjort.

På vei opp fra Hammern mot Bjørnholt fikk jeg følgende beskjed fra en kar som syklet forbi meg: Du holder et imponerende tempo på en så tung sykkel!...
Made my day - ikke så mye mer å si enn det. Takk skal du ha!
Nordenden av Hakloa
Deler av turen gikk på veldig krevende underlag, store steiner, tung grus ol. Det er heller ingen tvil om at det har kommet mye nedbør siden jeg var ute og syklet på onsdag. Men formen er det ingenting å utsette på om dagen - føler meg sterk.

Har tatt meg i å tenke at dette ikke ble en bra treninguke, jmf. frafall på fredag ol. Men når jeg oppsummerer så ble det nesten 35 km med løping og ca. 155 km på sykkel (og da er det ikke medregnet det jeg sykler til og fra jobb). Jeg har helt klart hatt latere uker enn denne.
Men noe intensiv trening har det ikke blitt på lenge, så jeg må prøve å komme meg på intervalltrening igjen i uka som kommer.

2 kommentarer:

  1. Problemer med å legge igjen kommentarer men har lest alle innleggene dine; DU ER RÅ!!!!!!!!!! :-)

    SvarSlett
  2. Nuvel! Har ikke hatt tid til å følge med på alt som skjer der ute i verden selv - men det er flere rå damer der ute, gitt! Eller hva sier du fr. pers på 5 km?! :o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails