I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 20. desember 2010

All I want for x-mas...

...is you!
Fotsengene ble hentet i dag - og jeg er 1900 kr. fattigere. Krysser fingre, armer, bein, tær og alt annet som kan bendes og bøyes for for at dette skal hjelpe meg tilbake til langdistanseløpingen igjen. Det skal testes mye i jula (ingen planer om juletreningsfri).

Måtte vente litt inne på kontoret til ortopedingeniøren mens han var og gjorde de siste tilpasningene. Der var alle veggene dekket av plakater av bilder av store norske idrettskvinner og -menn som takket for sålene de hadde fått - ergo bør jeg ha vært på rett sted. 
Foreløpig kjenner jeg at jeg blir veldig sliten under beina av å bruke dem, så jeg går for en sakte og gradvis tilvenning.

Nå er det siste intervalltrening med OSI som står for tur - uten såler.

2 kommentarer:

  1. Lykke til med mine såler. Håper det er dette som skal til for en positiv utvikling fremover. Jannicke

    SvarSlett
  2. Lykke til med sålene. Er nok fornuftig med en gradvis tilvenning. God jul!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails