I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 27. august 2012

Endelig en gjennomført intervalløkt og en mulig løsning på "romfolkproblemet"

For det var nemlig en stund siden sist. Mandag for to uker siden måtte jeg bryte allerede på første intervall, siden jeg ikke greide å puste mellom slimhostingen. I sommer har det blitt lite hard løping av samme grunn. Men i dag stilte jeg på OSIs mandagstrening igjen med kryssede fingre.

Har nå gått på astamedisin i litt over ei uke, så da var det på tide å teste om det har blitt hatt virkning.

Dagens økt var pyramideintervaller, og for min del ble det 1-2-3-4-5-4-3-2-1 minutts intervaller med ett minutts pause mellom hver. Jeg sliter fortsatt med en del slim i luftveiene, men i dag fikk jeg opp pulsen til høyder jeg ikke har sett på en stund. Faktisk kjente at jeg stivnet i beina før pusten kollapset. Tror jammen medisinen har hatt en virkning jeg. Det kan jeg like.

Moro på trening i dag. Sola skinte, det var kjølig, frisk luft og fine forhold på Sognsvann. Masse folk på trening, og veldig mange nye folk. Håper de henger på ut over høsten også.

I tillegg heiet romfolket som bor der oppe veldig på oss når vi kom. Det skal de jammen ha - heiing, det kan de! Jeg skjønte ikke hva heiaropene besto i, men gleden og entusiasmen var ikke til å ta feil av.
Oslofolk er generelt dårlige til å heie på løp, så for en liten sum er det kanskje mulig å få leid inn noen profesjonelle heiere til å få opp stemningen på Oslo maraton og liknende. Jeg har i så fall adressen til noen som er forholdsvis godt egnet for jobben...

Og hvis noen etter dette innlegget i romfolkdebatten skulle føle for å spy ned kommentarfeltet i denne bloggen med stupide, agressive ytringer. Drit i det! Finn et annet sted å være usjarmerende, VGs kommentarfelt eller noe. Her hos meg gjelder kardemommeloven og det gyldne prinsipp!

2 kommentarer:

  1. Vakkert!!! :-) Skjønner at jeg tyvstarte på OSI sitt ukesprogram da jeg tok denne økta på fredag.... vi sjåast på onsdag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, jeg tar tida på deg på onsdag. :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails