I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 3. september 2012

Det var da som...

Fått en liten smell her nå. Fikk vondt i leggen etter intervalltreningen forrige mandag, et punkt foran på venstre legg. Det har selvsagt ikke stoppet meg. Problemet har vært av det slaget som har gitt seg når jeg blir varm. Dermed har jeg heller ikke tatt det så alvorlig.

Men i dag ble det ikke bedre da jeg skulle løpe intervaller, det ble verre. Så det ble med ett drag, så var det slutt for min del. En eller annen betennelse. Vet ikke helt i hva, men tror ikke det er beinhinnen. Drar seg nedover mot ankelkulen.

Ser i treningsdagboken min at jeg hadde omtrent det samme problemet omtrent på samme tid for to år siden, og da gikk det over med hvile. Så da er det vel bare å låse løpeskoa inn i skapet noen dager, bestille time på NIMI, ta fram sykkelen og håpe det går over. Hvis de bygger ut en ny fløy på NIMI i den nærmeste tiden, så er det jeg som har betalt for den.

Jeg er vel ikke veldig overrasket over at det måtte komme en liten smell. Jeg har jo trappet opp løpingen ganske kjapt i sommer. Men heller en liten betennelse enn de problemene jeg hadde i fjor.

Hadde planer om å delta i Norway Cross på Ekeberg på lørdag, men de pengene sparer jeg visst. Jaja, kanskje til neste år... Det var også det jeg tenkte i fjor. Sukk...

8 kommentarer:

  1. Huff! Håper hvile gjør susen. Lurt å lytte til kroppen og justere kjapt, håper det stikker like fort som det kom.

    Unner deg mye mere løping!

    klem!

    SvarSlett
  2. Ta to dager hvile, spis vaniljeis med proteinpulver på (sjokko/peanøttsmak), se på unkarskvinnen og visp så er du back on track før du aner (ehhhh, eller snakker jeg om hva Silja gjør akkurat nå???) ;-)

    Nei, jeg ville tro at dette er en mini-krise som går over om du roer'n bare bittelitt noen dager men greit å sjekke på NIMI uansett! Lykke til; vil ha det tilbake i løpeskoa snarest så spill kortene rett nå!! Det var en ordre ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ungkarskvinnen? Skjønner ikke hvorfor jeg skal straffes ekstra fordi jeg har vondt et sted?... :DDD

      Jeg er ikke så bekymret enda, har som sagt hatt det en gang før, og da gikk det over.

      Alternativ trening kan være morsomt det også. :-)

      Slett
  3. Å, så leit. Men det gjelder å skynde seg langsomt - det vet du jo helt sikkert!

    SvarSlett
  4. Utrulig kipt, men de vindene skal man ta på alvor. Min revet muskel startet med litt vondt i leggen ( men på sida, mer baksida) nå kan jeg fortsatt verken løpe oppover eller løpe intervaller (8 uker etter) . Tror det er en del av oss som burde få stamkunder rabatter på NIMI

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje vi burde prøve å inngå en sponsoravtale med NIMI? :-)

      Men jeg håper og trro at dette ikke er så alvorlig. Noen betennelser her og der må mann regne med når man tester grensene.
      Avrevne muskler derimot, mye verre... Æsj! Riktig god bedring. Håper du kan komme tilbake om ikke altfor lenge.

      Slett

Related Posts with Thumbnails