I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 21. januar 2012

Sikre spådommer om framtida

Dette sier yr om framtida:
Masse, masse nyyyyydelig skiføre...
Og det kan ikke bety annet enn at dette skal ut og luftes både i morgen og flere ganger i uka som kommer:
Se de proffe, nye stavene - denne gangen også i riktig lengde. Viste seg at jeg hadde for korte staver nemlig. Note to self: kjøp bare skiutstyr av folk som har greie på det...
Gleder meg! Og; jeg har vært på skikurs og lært om tyngdeoverføring og diagonalgang - fortsettelse følger...
Pluss at jeg fikk ny skidress av meg selv i dag. Så varsko i løypene framover. Tipper at jeg ikke blir alene i løypa i morgen i hvertfall.

4 kommentarer:

  1. Ypperlig!! Gleder meg til å høre mer om skikurset! Er også kjempeklar for TRX så jeg må henge meg på en dag til uke hvis du skal? ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mandag kl. 17.00 i Nydalen, be there or be square (eller en fis...)! :o)

      Slett
  2. kansje vi sees i løypa i morgen! ;)
    Silja, TRX er kjempe gøy!

    SvarSlett
    Svar
    1. Om ikke i dag, så kanskje en annen gang. :o)
      Godt å høre det er flere som er på TRX-kjøret, for til nå har det vært vanskelig å få folk til å se lyset...

      Slett

Related Posts with Thumbnails