I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 14. januar 2012

Fem minutter i himmelen...

Mer turte jeg ikke - for jeg har nemlig dristet meg til å LØPE FEM MINUTTER PÅ MØLLE i dag! Wohoooooooo! Siden det har gått greit både på ellipsemaskin og ski etter at jeg fikk nye fotsenger, dristet jeg meg til å ta det et steg videre i dag. Men fristet skjebnen kun i fem minutter - og de minuttene gikk fort, altfor fort.

Ingen problemer å melde etter den veldig korte turen, bare at jeg håper de blir flere og lengre snart. Siste løpetur før i dag var nemlig 11. august 2011. Og den løpeturen tok jeg kun for å irritere beina skikkelig så jeg skulle få gode bilder fra scinitgrafen på Rikshospitalet.

Får høre hva legen mener om dette stuntet til uka, og om det er håp om flere liknende stunt framover.

I morgen er det uansett skitur på planen. Og det er skumle greier det også i bratte bakker på skarpt føre. Ikke akkurat innenfor min komfortsone. Datt bare to ganger på torsdagens skitur ( i de to eneste bakkene jeg ikke gikk ned). Skal melde hvor mange fall det blir i morgen (og blåmerker).

3 kommentarer:

  1. Dette er fantastisk!! Jeg startet med 5min løping en gang i uka i det glade år 1998 (etter å ha gått på en karamell i -97 sesongen). Og jeg husker den dag i dag den blandede følelsen jeg hadde da.... ;-) STÅ PÅ videre!!! Dette ordner seg. Og god tur i morgen på ski :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Føler at gratulerer er på sin plass.
      , men husk at det bare er for snille piker det ordner seg
      , det betyr, ta det med ro og IKKE OVERDRIV.

      Slett
    2. Takk, takk! Skal forsøke å ta det med ro - men det er jammen ikke lett. Man er jo hekta, ikke sant - og rusmiddelet er så lett tilgjengelig. :D

      Slett

Related Posts with Thumbnails