I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 11. juli 2011

Ferie!!!...

Fire uker ferie har akkurat startet, men for ikke å få abstinenser, startet jeg med litt ekstra jobbing; dugnad med OSI friidrett på KSI-hytta.

Helga har derfor blitt brukt til å bygge ny badstue. Jeg har kommet i gang igjen med styrketrening i det siste, og det er litt uvant for sarte akademikerhender. Når jeg så toppet dette med å påta meg å være formannsagbruket, så er fasiten i dag veldig, veldig såre hender. Jeg har målt, saget og pusset ospeplanker til sene kvelden hele helga. Men det  var veldig gøy å få være med å bygge noe - ikke så ofte det skjer. Fint ble det også.

Bilder fra dugnaden:
Badstua midtveis - PC og Oddbjørn jobber med reisverket til setene.
VM i vedhogst ble vunnet av Russland (v/Rodion) med klar margin. Både Norge, Nederland og Italia deltok.
Christine massakrerer buskas.
Oddbjørn og PC i ferd med å legge siste hånd på verket.
Friidrettshumor...
Tar du'n?
Revet av en medisinstudent (Mari), bygd opp igjen av en arkitekt (PC), en filosof (Oddbjørn) og en statsviter (meg).
Litt dårlig gjort at noen andre enn de som har bygget, får være de første til å teste den nye badstua.
I tillegg til all sagingen har jeg fått løpt et par fine turer i marka - tross regnet; lørdag på sti og søndag på grusveier. En kjempefin helg!
Våt og kupert runde på søndag.
Før fjorårets sommerferie hadde jeg mange klare mål med hva jeg skulle bruke fritiden til. Og det endte opp med at jeg løp nesten 400 km i løpet av fire uker. Sånn blir det ikke i år....

Hvis jeg slår sammen antall syklede kilometer i ferien med antall løpte, så bør jeg kunne greie å overskride 400. Men det kommer til å bli betraktelig mindre løping i år enn i fjor, dessverre. Men sånn er det, og det gjelder å gjøre det beste ut av det. Det er hyggelig å sykle i marka også.
Tatt ved Gåslungen på torsdagens sykkeltur - det blir trolig mye grusveier i skogen i sommer.
En riktig god ferie og god treningssommer til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails