I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 3. april 2011

Rune Larssons vårprosjekt!

Jeg hørte ryktene allerede den første uka jeg var i Monte Gordo: Har du hørt at Rune skal løpe hjem til Sverige?
Fra en langtur med Rune i fjor
Nå er det offisielt: Rune Larsson skal løpe hjem til Sverige sammen med Susanne Johansson; Monte Gordo, Portugal - Halmstad, Sverige.
Start 9. april med planlagt slutt 29. juni, mer enn fem mil løping om dagen. Spørsmålet er ikke om de vil greie det, men om Rune går tom for ting å snakke om? Jeg tviler på det...
Les mer om eventyret på marathon.se.

Store og lange eventyr er ikke noe nytt for Rune - snarere tvert imot. Her snakker vi om en mann som har løpt tvers over USA og rodd over Atlanteren.
Hva angår sistnevnte eventyr, håper jeg at den kommende turen er noe mer planlagt enn roturen. Ingen, siden Colombus, har vel vært mindre forberedt på en tur over Atlanteren enn Rune og hans makker Niclas. Sistnevnte var et totalt clueless bandymålvakt, og Rune en mann som ble sjøsyk av å trene på romaskin. Match made in heaven!

Lese mer om alle Runes eventyr her.

Meritter er det også nok av. Han har vunnet Spartathlon tre ganger og fullført 10, har løpt maraton på 2.18 og hatt en rekke rekorder innen ultraløping.

Rune er i tillegg en utrolig inkluderende og tilgjengelig, sosial og omgjengelig type.
Rune, du er en sann inspirasjon og en ekte eventyrer!
Jeg er jo veldig, veldig glad i både å dra ut på eventyr og i å sprenge grenser selv - så jeg blir fascinert av folk som setter i gang med store eventyrprosjekter.

Lykke til på veien til Halmastad - ha kul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails