I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 2. juli 2014

Chamonix, c'est magnifique!

Paraglideparadis
Jeg kan ikke fransk, så om jeg har begått noen grammatiske brølere i overskriften så var det fordi jeg ikke visste bedre.
Montenvers
Uka i Chamonix gikk så altfor fort. Plutselig var det over, og man rakk så klart ikke halvparten av hva man hadde tenkt. Jeg kunne lett blitt ei uke til.
Fikk inn et par fine turer de siste to dagene heldigvis. Beina var ikke tunge etter crossen, så det var ingen problemer å klatre høydemeter i fjellsidene. Siste dagen gikk jeg og Silja 1200 høydemeter opp til Le Signal, og tok toget ned igjen. Veldig fin avslutning - og høydeskrekken er definitivt overvunnet. Ingen tvil om det.
Fjellgeitene på tur (selfiebonanza)
 
Chamonix 1200 meter rett ned
 Mange har spurt om jeg skal nedover igjen til neste år. Det frister selvsagt, men livet er for kort, økonomien for trang og verden for stor, spennende og uutforsket til å gjøre de samme tingene og reise til samme sted igjen og igjen. Det er nå min mening...
Men når det er sagt. Alpene er et fantastisk sted, så dit skal jeg igjen. Men det er mange områder i Alpene som jeg fortsatt har igjen å utforske også.
Et sted over Tyskland
På flyet hjem sjekket jeg jobbe-post - og der lå det en meget gledelig overraskelse. Jeg har vunnet gavekort på 5000 kr. i årets Sykle til jobben-aksjon. Woop, woop! Gleden sto i taket. Nå er det farvel til gamle Finsefar. Jeg skal ha ny transportsykkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails