I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 8. juni 2014

Hvor god kan jeg bli i triatlon på to måneder?

Ved Gjerdingen dam i dag. Var fristende med et bad, men jeg hadde nesten fem mil igjen å sykle.
I morgen er det to måneder igjen til Oslo triathlon. To måneder igjen å trene. Da er det jammen på tide å sette i gang.

De siste månedene har blitt ødelagt av skade og sykdom. Jeg sliter fortsatt med slimhoste nå fem uker etter at jeg ble syk, selv om jeg tok det mye, mye, mye mer med ro når jeg ble syk denne gangen enn jeg noensinne gjorde i fjor. Da løp jeg meg gjennom hver forkjølelse (det var en del av dem i 2014).
I tillegg sliter jeg med motivasjonen for svømmetrening i fullt basseng. Så badedrakten har stort sett vært tørr.
Uka som gikk forsvant i jobbing (to jobber pluss redaksjonskomitéarbeid og SRM-arrangering), og jeg rakk nesten ikke trene i det hele tatt. Så det er på tide å ta seg selv i nakken her. Jeg har så smått begynt å løpe litt igjen. I dag har jeg syklet min lengste tur denne sesongen, over 80 km i marka. Det gikk fin-fint. Så jeg må prøve å få til flere slike.
 
Til uka skal jeg forsøke å få kjøpt meg våtdrakt, og da er jeg forhåpentligvis i gang med svømming også. Jeg har bare noen hundre meter å gå ned til elva, og der er det mulig å svømme. Så da har jeg ikke så mange unnskyldninger lenger.

Jeg runder av for kjente, og sier med dette at nå er jeg er i gang. Så får vi se hvor langt det holder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails