I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 30. januar 2010

Oslo senga ultra!

Helgas treningsplaner har bokstavelig talt gått rett i dass, trenger jeg egentlig si mer. Siden jeg ikke kjenner til at noen rundt meg har hatt magesjau, og det også er noe jeg heller aldri pådrar meg, går jeg ut fra at jeg har blitt matforgiftet. Ikke gøy, og skikkelig vondt. På toppen av magekrampene, er jeg også skikkelig støl i magemusklene etter en styrkeøkt fredag morgen - knallkombo! Kom meg ikke ut av senga før kl. 18, men håper nå at det går rette veien. Har i hvertfall vært i vertikal stilling i 3 timer nå.

Har fortsatt fortsatt en vag plan om å gå på ski i morgen, og håper en god natts søvn og en skikkelig frokost skal gjøre meg klar til det. Men må innse at den planlagte 4-milsturen må utgå. En banan, noen tørre kjeks, litt sprite, cola og eplejuice har vært dagens diett - ikke mye drivstoff i det akkurat.

Krysser fingrene for at det går fort over, fortsettelse følger...

2 kommentarer:

  1. God bedring Adelheid:-) Det er sikkert godt for leggene med sengeultra!

    SvarSlett
  2. Takk, tanken slo meg også i går da jeg lå der: "Da får jeg i hvertfall restitusjon..." Aldri så galt at det ikke er godt for noe :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails