I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 11. oktober 2009

Oktober - årets mest fantastiske måned?

Siden jeg måtte bruke helgen på å jobbe, var jeg oppe ukristelig tidlig lørdag morgen for å få inn en langtur før jobb. Kl. 8 sharp sto jeg på Kjelsås, sola hadde så vidt begynt å titte fram, det var kaldt og ikke et livstegn å skue noe sted.... Kan det bli bedre? Jeg løp innover på høyre side av Maridalsvannet (dvs østsiden for de tungnemme!), kroppen fungerte ikke så verst, været var strålende, trærne ikledd sin fineste høststas og frostrøyken drev over vannet. Sparker meg selv fortsatt fordi jeg hadde glemt mobilen hjemme og ikke fikk knipset noen bilder - men man kan jo ikke drasse på altfor mye heller!

En fantastisk tur og en strålende start på en ellers ganske kjip jobbehelg! Det ble vel 18 km, pulsen var litt høy (virus på gang eller fortsatt ikke helt restituert etter maraton?) men beina var ganske fine. Morgenturer anbefales, men alle er vel kanskje ikke like ville til å stå opp om morgenen som meg...

Håper det blir flere sånne dager og turer i oktober, snart kommer vel snøen og da er det slutt til det blir skikkelig skiføre! *Sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails