I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 20. desember 2015

Psykt bra interiørtips!

For altså; man er vel litt psyk når man setter inn sykkelen i stua når man bor i en så liten leilighet som min. Men må man, så må man. Det eneste jeg kan gjøre for tiden, er å sykle. Så da sykler jeg.
Stilig, ikke sant?


De fineste gavene er gjerne de man gir seg selv. Da får man akkurat det man ønsker seg. Og i år ble det sykkelrulle på meg. Det er jo også helt i tråd med forsettet om å utnytte handlingsrommet jeg har under dekke av 40-årskrise maksimalt. Treningsleir på Mallorca i april er også bestilt. Jada!

Det var litt styr, for å si det mildt, å få denne pakken med seg fra Prix på Kjelsås uten bil. Men verdt det!

God Jul! Flere som får/har fått noe skikkelig fint av nissen (aka: deg selv) i år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails