I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 24. november 2013

Nydelig holkeføre

Siden det har vært kaldt en stund nå, tok jeg meg en tur ut i skogen i dag. Det var helt nydelig på alle måter. November er visstnok årets tristeste måned. Da må vi være rimelig bortskjemte resten av året. For særlig mye finere enn det var i dag kan det bare ikke bli...

Det var fryktelig glatt på stiene, så det gikk enormt sakte - og jeg var ute mye lengre enn jeg hadde tenkt. Jeg hadde tatt med meg staver på turen, for å få litt skitrening opp bakkene, men de var gode å ha mange ganger for å greie å holde seg på beina på blåisen.


 
Ettermiddagen har blitt tilbrakt i kjelleren for å preppe ski. Neste helg skal jeg også endelig få unnagjort årets første skitur. Gleder meg vilt! Juhuuuuuu...

2 kommentarer:

  1. Å fytti det så glatt ut ja!!! Jeg holdt på å gå på ryggen da jeg løp rundt Sognsvann i kveldinga i dag - dæven da ble jeg skremt ja!! Jeg var ikke helt forberdt på at det var såpass glatt på stiene og i alle fall ikke forberedt på at det var såpass glatt enkelte partier rundt vannet. På den annen side så er det jo ingen steder det er mer nydelig nå enn i skogen! Rått!! Smart at du hadde med staver. Heldige du som skal gå ski neste helg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var helt vilt glatt, så det var ikke så lett å ta seg fram. Pluss at jeg ikke orker flere fall i år, så jeg tar overhodet ingen sjanser. Det var slitsomt å løpe med staver, gitt. Tror ikke jeg skal løpe en så lang tur med dem neste gang.

      Orket ikke vente lenger, har hatt så vondt av alle jeg har sett som har vært på fjellet og prøvd skiene, så jeg har leid meg leilighet på Nordseter til helga. Får håpe det bli skiføre her til jul. Må jo få trent til HK-marsjen.

      Hælen min murrer, men jeg håper vi kan få til disse motbakkeøktene vi har snakket om snart. :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails