I'm on a ride - fast - to where I don't care!

tirsdag 26. februar 2013

Det var søndagen sin det...

Nabolaget mitt - det urbane Oslo
Planen min på søndag var å gå en skitur på ca. 2 timer, siden jeg hadde ting jeg skulle rekke på ettermiddagen. Det ble nesten dobbelt så lenge...

Var jo ikke spesielt motivert for å komme meg innendørs igjen i det påskeværet vi hadde på søndag.
Turen gikk ut ut døra - Brekke - Hammern - Skar - Øyungen - Gåslungen - Gørja - Tømte - Movatn - Kjelsås - hjem. Ikke lett å smøre, klister var det sikreste - men det kladdet skikkelig mange steder.
Som om det kunne legge noen demper på en strålende søndag! Ikke mange skihelger igjen av denne sesongen nå (med mindre man har hytte på fjellet), for dette været tærer på føret. Så det gjelder å nyte i fulle drag!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk fint! Slike dager lever en lenge på. Men du satser vel på skidagen i år også? Denne gangen uten budrunder....

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er påmeldt skidagen, ja. Of course, alt må vike for den. Og i år har jeg ikke tenkt å bruke like mye penger som i fjor, det får holde med en bolle og en kaffe på Kikut. :-D

      Slett

Related Posts with Thumbnails