I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 4. mai 2014

Pest i heimen

Planen for denne helga var følgende:
Fredag - svømmetrening
Lørdag - spinning og styrketrening
Søndag: Distanserekord på min nye cyclocross (10 mil pluss) med innlagt besøk hos slekt

Fasit: Med unntak av et besøk på butikken som kostet blod, har jeg ikke vært ute av døra eller iført annet enn pysj og dyne siden fredag ettermiddag.
Innkjøpt for å komme noenlunde "helskinnet" fra den planlagte langturen, men fikk ikke bruk for det denne helga
Jeg har vært litt småplaget med pollen i det siste, men når jeg fikk et forkjølelsesvirus på toppen gikk jeg ned for full telling.
Nå har jeg ikke vært forkjølet siden juli i fjor, så det var vel bare et tidsspørsmål. Men normalt blir jeg ikke så veldig syk av en forkjølelse, og holder meg på beina. Ikke denne gangen! Begynner nesten å lure på om det er svartedauden som er på ferde. Lenge siden jeg har vært så utslått som nå.
Hjelper heldigvis litt
Om ikke annet så får i hvertfall hælene hvile - for det trengs. I forrige uke begynte jeg å jobbe med Trening uten tak, og det er ikke helt uten kostnad for hælene. Men suksess på alle andre måter.
Så jeg har vært hos ortopediingeniøren omtrent annenhver dag for å gjøre nye justeringer ettersom smertene flytter på seg. Men så lenge det er det eneste jeg løper i uka, går det bra.
Tok MR på fredag og har time hos lege på NIMI på mandag. Så får vi se om det er noe som lar seg diagnostisere.
Håper å være på beina igjen snart. Finværet skal visstnok byttes ut med regn til uka. Fint for luftveiene mine, men dumt for sykkelplanene. Må innrømme at jeg ikke synes det er kjempestas å sykle langt i regnvær. Løping er bedre da. Men som vanlig gjelder det å gjøre det beste ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails