I'm on a ride - fast - to where I don't care!

torsdag 11. april 2013

Prioriteringer, del 1

Jeg har hatt en plan om at jeg skal ta et lite ansiktsløft på kjøkkenet mitt denne våren ved å bytte ut alle skapdørene. Jeg har vært på IKEA og kikket, målene er tatt og alle delene er lagt inn i nettbutikken og det var bare å trykke send, men så...

Så forsvant skiføret. Jeg har begynt å løpe litt igjen, SRM-sesongen er i gang og jeg kjenner at motivasjonen for å løpe mer, delta i løp osv. kommer mer og mer. Og når jeg begynte å kikke på løpegarderoben var det tydelig at det var behov for en del utskiftninger.
Noen helt reelle, andre mer av typen "hadde vært kjekt med noe nytt" og "de var jammen kule". Tidligere har jeg handlet på runningwarehouse.com. Men der synes jeg at utvalget har blitt dårligere og dårligere, pluss at det er mange merker de ikke sender til Norge. Så jeg tenkte at jeg måtte til Löplabbet. Men siden jeg er så sjelden i sentrum, har det så langt ikke blitt noe av. Ergo, ingen penger brukt.

Men i går var jeg på SRM, og fikk tips av Espen om wiggle.co.uk, og dermed var det farvel oppgradering av kjøkken, gitt.
Stoooooooor pakke på vei!
For riktig å sette spikeren i kista for kjøkkenoppgradering har jeg også bestilt en uke treningsferie på Las Playitas i mai. Og sånn går no dagan...

La meg si det sånn, det er ikke første gangen husholdningens inntekter har blitt prioritert på denne måten, og garantert ikke siste. Så dette blir nok lang en føljetong. Men er man frelst, så er man frelst. Heldigvis er det ingen andre enn meg selv det går ut over...

4 kommentarer:

  1. Oj, det var litt av en pakke! Blir som julaften og bursdag samtidig dette! Men jeg regner med at ingen klager på prioriteringen så bare kos deg med løpingen og utstyret framover

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, det blir nok gaver til meg selv både til jul og bursdag også, og noen imellom... Men det er lenge siden jeg har investert penger i løpeutstyr, så det var bare å smelle til. :-)
      Jeg skal definitivt kose meg, ja.

      Slett
  2. Jeg er lett å lede, trykket umiddelbart på lenken til wiggle og vips så hadde jeg plutselig bestilt et par nye løpesko + løpesekk... Hm, lett påvirkelig tror jeg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, sånn kan det gå. Godt det ikke bare er meg som er lett å lede i retning av skokjøp... :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails