I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 20. juni 2010

Tilbake til Sverige!

Selv om jeg omtrent akkurat er tilbake fra en snartur til Bergen, skal dette innlegget handle om Sverige (igjen!...). Men siden jeg er inne på Bergen, til mine svenske venner: hvis dere skal besøke en norsk by, utenom Oslo selvsagt, så anbefales Bergen. Likevel, et lite tips - dere kommer ikke til å forstå et ord av hva lokalbefolkningen sier, men alle snakker engelsk....

Uansett, lengselen tilbake til nabolandet ble for sterk, fort: jeg har nå kjøpt togbillett til Stockholm, og skal melde meg på Stockholm halvmarathon 11. september i år, så fort de har fått påmeldingssidene sine til å fungere igjen. Er dessuten også påmeldt Göteborgsvarvet 21. mai 2011. Feriepengene er på konto, og noe skal de jo brukes til...

Sist gang med startnr. i svensk løp- tatt av Siri før start i Stockholm marathon (sjekk det kule startnummeret jeg hadde):
Utrolig billige togbilletter, tilbud om overnatting og shoppingomvisning på Söder pluss gode minner fra siste møte med Stockholm, har gjort meg svært enkel å overtale. Gleder meg allerede! Nå er det bare å komme i gang med treningen igjen.

Og Göteborgsvarvet vet jo alle som har vært der at er en fest man bare må få med seg. Seedingen min fra jeg løp i fjor holder et år til, så da er det bare å kaste seg på. Lurer på hvordan det blir å løpe i pulje 1b versus pulje 15 som sist - regner med å kunne merke forskjellen på tiden i mål i hvertfall.

Mye å glede seg til framover, og enda er det mange løp/konkurranser i Sverige som må testet ut. Så mange muligheter, så lite tid...

4 kommentarer:

  1. Vil gjerne være med:-) Meeen, det må nok stå åpent en stund ennå dessverre. Høsten min er helt i det blå!

    SvarSlett
  2. Jeg vet, gadd ikke spørre en gang... :o)

    SvarSlett
  3. Haha:-)
    Håper jeg overrasker!!

    SvarSlett
  4. Det er frivillig vettu... ;o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails