I'm on a ride - fast - to where I don't care!

mandag 31. mai 2010

Sammenhengen mellom maraton og bryllup!?...

Jeg står nå foran mitt andre maratonløp, og allerede begynner det å tegne seg et klart mønster:
Helga før Oslo maraton i fjor var jeg i bryllupet til en kusine. Denne gangen, før Stockholm, har jeg vært i utdrikningslag helga før, og skal i bryllupet til en venninne helga etter at maraton er overstått. Jeg har vært i svært, svært få bryllup tidligere, så dette er rart. Påmelding til begge maratonløpene skjedde også før bryllupsinvitasjonenen kom.

Så nå lurer jeg på hvem som skal gifte seg til høsten, for jeg har planer om å løpe en ny runde med 42,2 km en eller annen helg trolig i løpet av oktober. Dette blir spennende, for jeg regner nå med at dette blir en regel. Men ut fra dagens status, vet jeg ikke om noen opplagte kandidater som ikke allerede er gift (og hvor jeg er kandidat til å være gjest i bryllupet), kan noen opplyse meg? Eller er det noen jeg kjenner som går en spennede sommer i møte? ;o)

Uansett, en bønn fra meg: kan dere legge festen til etter at maratonløpet er overstått - for da kan jeg bli med på festen?

3 kommentarer:

  1. Det må bli Silja og Tim det:-)

    SvarSlett
  2. Hm, hvilket altså betyr at jeg må innynde meg skikkelig der i løpet av sommeren slik at jeg blir bedt? Synes ikke akkurat at jeg bør stå øverst på den gjestelista per dags dato, men... :o)

    SvarSlett
  3. Trenger jo ikke stå øverst;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails