I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 29. februar 2012

Endelig kul!

Kinesiotapen, ikke fuglen jeg nå forsøker å vise fram (har fått meg meg at det er delte meninger om kroppskunst - hva jeg mener om saken skulle ikke være nødvendig å si...)
Har på store løp observert at noen av de beste løperne har hatt kinesiotape både her og der. Nå har jeg også blitt tatt opp i det gode selskap. Kom ut fra NIMI i dag med tape på venstre legg. Dessverre hadde ikke fysioterapeuten noen freshere farger enn svart, men det får gå. Egentlig skulle jeg tatt akupunktur, men da måtte jeg tatt et par dager fri i etterkant. Det har ikke jeg tid til for øyeblikket, så det må utgå til etter Ingalåmi - men da blir det stikking.

Hvis noen skulle lure så har jeg ikke fått en skade i leggen nå, men dette er et forsøk på å rette opp i diverse ubalanser som forplanter seg ned i venstrefoten min og gjør vondt verre der nede. Om det virker, gjenstår å se. Men i mellomtiden ser jeg i hvertfall kul ut noen dager...

10 kommentarer:

  1. Jeg løp jo med kino i Stockholm, og det funka supert for meg - så tvi tvi:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, og sant du følte deg kul da? :D

      Slett
  2. Absolutt tatt opp i klubben for de kule :) Skulle fått rosa eller blå da! Håper tapen virker også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fysioterapeuten beklaget veldig at han hadde gått tom for rosa tape. Han så jo at jeg er en veldig rosa type... :DDDDDDDD

      Slett
  3. Fancy!, både tape og fugl
    , skjønner ikke at du stadig sprinter rundt i rosa strømper når du har slikt å vise fram -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå sprinter jeg ikke akkurat mye rundt i rosa strømper for tiden. Men noen ganger må funksjon gå foran å tøffe seg med tatovering, og da er jo bra at jeg har rosa strømper da - så blir jeg ikke helt usynlig! :D

      Slett
  4. Tapen ødela for kroppskunsten, men hva gjør man ikke for å kunne gjennomføre sine idrettslige planer.

    Jeg har fått slik tape bare en gang, men etter bare 40-50 kilometer fikk jeg småsår av "gnaginga" og måtte ta av tapen. Kanskje var tapen strukket for mye før den ble satt på (?)

    Lykke til i IngaLåmi...
    forøvrig en tragisk type konkurranse (eller ikke?)
    Lager man et løp for bare gutter blir det hyl og skrik og retrett (ref. Råskinnet - for gutta). Lager man et løp for bare jenter er alt greit. Forstå det den som kan i disse nesten likestilte tider :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, Olav - jeg er helt enig med deg angående Ingalåmi. Jeg har skikkelig vondt for disse "konkurransene" som er bare for kvinner. Har skrevet om det flere ganger her på bloggen. Føler meg stakkarsliggjort, og føler heller ikke at jeg passer inn i opplegget. Og, ja - likestilling må gå begge veier, og man må både kunne ta godene og byrdene av det (jeg er en av dem som er for verneplikt for kvinner).
      Men dessverre var det sånn at dersom jeg skulle få gått et skirenn i år, var Ingalåmi eneste mulighet. Satser på å kunne delta i felleskonkurranser på ski til neste år.

      Slett
  5. tape er über kult! og selv om nåler er helt for j&"("$ vondt mens det holder på (og resten av kvelden++) så funker det - gled deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, slik som du selger det inn, så skjønner jeg at jeg burde glede meg, ja... :DDDDD

      Slett

Related Posts with Thumbnails