I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 6. april 2011

Årets første SRM

Deltakerrekord på sesongåpningen?
Siden jeg skal være med å arrangere SRM i år følte jeg en viss forpliktelse til å være med på sesongåpningen i dag. Planen er å løpe i Fredrikstad på søndag, så det var ikke aktuelt å løpe fort. Men sola skinte, som arrangør skulle jeg endelig få min egen brikke, og jeg visste det var masse kjentsfolk som kom til å dukke opp. Ingen grunn til å sitte hjemme og sture altså.
Endelig min egen brikke - håper den skal tikke inn med noen gode tider i år, fjoråret var jo bare elendighet.
Jeg tok med kameraet mitt, og sammen med det ble det to rolige, men blaute runder rundt Sognsvann i godt selskap med mange, mange andre blide SRM'ere - både kjente og ukjente.

Fra dagens torundersfotosafari:
Årets første start - racergruppa
Mye snø fortsatt på vestsiden av vannet
Snøsmelting er lik mye vann på veien - ble våt på beina - og var ikke alene om det

3 kommentarer:

  1. Hey hey, se hvem som kommer ut fra damedo'n akkurat tidsnok til å se første pulje fly av sted....og akkurat tidsnok til å rekke "min egen puljestart" ;-)

    SvarSlett
  2. Snø enda - enda 3 uker til Råskinnet, men da skal det likevel være både vått og kaldt!

    SvarSlett
  3. Hahaha, jammen ferska jeg deg ikke på vei ut fra do, ja - det var høyst utilsiktet... :o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails