I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 27. april 2013

Topp stemning i heimen

Stor eske, masse moro inni
Ikke er det jul, ikke har jeg bursdag med det første, men i går var jeg på postkontoret og hentet en stor eske. Den inneholdt tre par løpesko, to par tights, ei trøye (jeg har jo bare en skuffe full fra før...) og en haug med strømper. Løpemotivasjonen er tilbake, og det var derfor på sin plass med en skikkelig vårfornyelse.
Den var på salg, vanskelig å la være da...
Fra før har jeg ett par sko som fortsatt er box fresh stående på hylla, så nå har jeg fire par på vent. Klare for å slite stier, grusveier og asfalt. Good times! Ingenting er som lukta av nye sko som brer seg i huset... Jepp, jeg er uhelbredelig skadet!
Det er ikke skoa det skal stå når det gjelder å sanke kilometer framover.
De nye Boostskoa fra Adidas er jo den nye hypen. Så selvsagt må jeg teste dem. Blir spennende. Løpehype kom til meg, her skal du ingen motstand og åpen lommebok finne... Esken jeg hentet var også full av diverse kompresjonstøy. Om det virker får man aldri vite, men noen skade kan det vel ikke gjøre. Og man skal jo aldri undervurdere en god placeboeffekt.
Vår i Slottsparken
Det er vår og det sitrer i beina. Har vært og heiet på kjentsfolk som har løpt Sentrumsløpet i dag, og ble ikke akkurat mindre motivert av det. Neste lørdag er det min tur til å slite med startnummer på brystet. Gleder meg voldsomt, selv om de fleste jeg har snakket med sier at jeg kommer til å få det jævlig.

To be continued...

6 kommentarer:

  1. Lykke til med råskinnet. Du er så sprø at du sikkert kommer til å like det:-)

    SvarSlett
  2. Så gøy at du også skal være med på Råskinnet! Da sees vi sikkert der. I år blir det nok ekstra vått og kaldt tenker jeg! Men moro er det lell

    SvarSlett
    Svar
    1. "Ekstra vått og kaldt"?! Nei, nei, nei. Det blir sol og badetemperatur, så det så... :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails