I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 21. april 2013

Et aldri så lite SRM-jubileum

En fin dag på Sognsvann i fjor
Da jeg gikk på nettet for å sjekke resultatet fra onsdagens SRM oppdaget jeg at onsdagens løp var den 25. gangen jeg var registrert med en tid i Emitdatabasen til SRM. Et aldri så lite jubileum altså. Jeg har løpt noen flere ganger enn det, tror jeg. Har blant annet løpt uten brikke et par ganger.

Men jeg ble nesten litt overrasket over at det har blitt så mange som 25, siden det har blitt veldig få løp hver sesong. I 2011 tror jeg faktisk at det bare ble ett løp.

Ut fra hva jeg kunne se så ligger jeg tidsmessig litt bedre an nå enn på samme tid i fjor. Så jeg håper det fortsetter. For det er langt fram til tidene jeg hadde i 2009. Da satte jeg aldersrekord både på 3-, 4-, og 5-rundern. Og 5-rundern står enda, men så er heller ikke konkurransen så stor på den distansen da, det må sies. Men som jeg har lyst til å komme tilbake dit jeg var i 2009. Når jeg var der, satte jeg ikke pris på det og higet bare framover. Mye vil ha mer... Men nå vet jeg bedre.

Hvis jeg greier å unngå skader framover, så får jeg håpe farten kommer litt tilbake. For nå føles det veldig, veldig tungt, og jeg løper saktere på én runde enn tidligere rundetider på 3-rundern. Men det var ett minutts framgang mellom det første og det andre løpet jeg er registrert med tid på i år, så det er håp. Og SRM arrangeres hver onsdag ut oktober...

5 kommentarer:

  1. Hipp hurra!! Og jeg synes du hadde fint driv på onsdag der du bare suste forbi meg! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Fint det så sånn ut, men det var j... tungt. :-)

      Slett
    2. Og jeg fant navnet mitt på den første siden av resultatlisten (av 4), så det får jeg jo være fornøyd med...

      Slett
  2. Førstesida det er stas! Spesielt de som kniver om å ha løpt flest løp!
    Pussig tittel på bloggen din Adelheid, sjekk tittel under bildet på SRM-blogggen ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe, ja - det hadde jeg ikke sett. Men i motsetning til deg så har jeg beskrevet hva det aldri så lille jubileumet består i. Regner ikke med at overskriften på srm-siden er en hyllest til meg? ;-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails