I'm on a ride - fast - to where I don't care!

torsdag 28. mars 2013

Bypåske del 2: Kvinnfolk i løpesko på bar asfalt

Finn en feil - eller bare noe for enhver smak? Regner ikke med at etablissementet i midten baserer seg på de samme kundene som kameratene på hver sin side...
Jeg fikk nyss om at SRM, eller rettere sagt primus motor, Heming Leira, skulle arrangere påsketreningsleir for oss som tilbringer påsken i byen. Siden jeg ikke bør løpe så mye enda, meldte jeg meg bare på dagens planlagte rolige tur. Men ikke før hadde jeg meldt meg på, så kom kontrabeskjeden om at hele treningsleiren var avlyst grunnet for liten påmelding. Bummer!
Astrid, Eva Karine og Siri - tre blide damer etter endt økt
Jeg hadde heldigvis snakket med flere som hadde satt av turen denne torsdagen i kalenderen, så til slutt ble det fire av oss som gjennomførte likevel, helt etter planen. Jeg, Eva Karine, Siri og Astrid møttes ved hovedporten på Frognerparken kl. 10 og løp på sånn noenlunde bar asfalt ut til Huk og tilbake. Det skulle bli ca. 10 km det.
Godt brød i Nydalen var åpent og det var 12 minutter til bussen hjem gikk, så da gikk det som det gikk...
En fin tur i godt selskap, og mot slutten kom sola også. Jeg løp ned til Nydalen først for å ta banen derfra, så da ble det mellom 12 og 13 km på meg - og det er i lengste laget på løpegrunnlaget jeg har. Ikke grunnet formen, men fordi beina er uvante med løping. Sleit med å holde følge på turen også. Men det skylder jeg også på Eva Karine som hadde lurt i meg flere glass med vin kvelden før... Var litt småtung under luggen ved start.

Kjente det også foran på leggene allerede på t-banen ned etter å ha løpt hjemmefra og til Nydalen, og det er definitivt ikke bedre nå. Så ingen løping i morra, nei... Men det er jo skiføre, så det gjør ingenting.
Glad påsk, det er vår...

4 kommentarer:

  1. Knallbra ;-) Hilsen Silja -som skriver under synonymet Tim i dag ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper dere har en fin påske også, Silja. :-)

      Slett
  2. Takk for turen! Må gjentas :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Har ett stikkord; trening i arbeidstiden! :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails