I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 24. mars 2013

Bypåske, del 1: Tørrvoksføre

Storbypåske
Det har vært ganske stusselig stelt med bloggingen min i det siste, men jeg håper at det endrer seg litt nå i påsken. Jeg tror jeg både skal få tid til og ha noe å skrive om, planene er i hvertfall mange.
Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, men deretter er det hele seks fridager i ett strekk. Det blir stas.
Du veit du er hos en person som går på ski når det er glider på stueseksjonen...
I år blir det bypåske, og det er jeg veldig fornøyd med, Oslo er fantastisk i påsken, stille og rolig og mye å finne på - så jeg skal definitivt få tiden til å gå.
Med ski på beina...
...og sola i ansiktet - skal bypåsken tilbringes
Jeg trodde at Inga låmi skulle bli årets siste skitur for meg. Normalt er skiføret i Nordmarka ganske dårlig fra mars av. Men sånn ble det ikke i år. For det første ble det jo ingen Inga låmi grunnet sykdom. For det andre har vinteren overhodet ikke tenkt å legge inn årene i år.

Jeg var ute og gikk en tremilstur på ski i dag, den 24. mars, på tørrvoksføre! Det er jo helt utrolig; været var fantastisk og føret var strålende. Sola varmer snøen ganske godt nå, så jeg tipper jeg må fram med klistertubene lenger ut i påsken. Men jeg tror det gode skiføret varer noen dager til. Var bare så vidt antydning til is noen steder på turen i dag.

Er det flere som skal være i byen i påsken, eller må jeg holde fortet alene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails