I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 29. september 2012

Russergym for jernkvinner

Med den overskriften så plasserer jeg meg i samme kategori som Kristin Lie, og der er jeg overhodet ikke. Hun er jo Norges ubestridte iromandronning, mens det nærmeste jeg har kommet det er å være tilskuer på Oslo triathlon i fjor i heftig bakrus - litt forskjell altså...

Men jeg og Kristin trente kettlebells sammen forrige mandag. For Kristin sin del hadde hun ikke gjort det siden vi var i Portugal på treningsleir i mars 2011. Der var vi på kettlebellstimer med ei svensk eliteutøver i jiu jiutsu, så det var ingen pysegreier.

Jeg trente en del kettlebells i vår fram til jeg fikk en skade i skulderen. Så jeg stilte faktisk med en fordel i forhold til Kristin i akkurat denne treningsformen.

Enhåndsrykk
Kristin har lagt ut noen in actionbilder av meg på sin blogg som  jeg må dele, siden jeg ser så innmari tøff ut på dem.
Facebreaker
 








Det er ikke uten grunn at jeg kaller dette russergym. Det er oppfunnet i Russland. Der heter det girya (ги́ря).

Og tøffere skal det bli. For jeg ser at Kristin nå har finstudert Youtube etter øvelser, som nå sikkert skal settes ut i livet på neste kettlebellstrening. Så pass opp folkens, fortsetter det sånn kommer det til å bli svulmende muskler på startstreken i diverse ironmankonkurranser (Kristin) og løps- og skikonkurranser (meg) i vinter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails