I'm on a ride - fast - to where I don't care!

søndag 8. juli 2012

WOOP, WOOP!...

Den siste uka har jeg:
  1. Justert den venstre innleggssålen med øyeblikkelig positiv virkning på irritasjon/betennelse i plantar fasciit som jeg har slitt med siden jeg fikk sålene før jul
  2. Perset på enrundern på SRM
  3. Hatt bare én treningfri dag, og den brukte jeg til å arrangere motbakkeløp (Fagervann opp)
  4. Løpt min lengste treningstur siden juli 2011, 18,5 km
  5. Løpt det høyste antall kilometere på ei uke siden juli 2011; 54 km. Og det uten vondter i foten!
  6. I tillegg går jeg nå inn i den første uka med sommerferie (første av fire uker), og Tour de France er i gang.
Det er bare én ting å si som kan beskrive dette in true blogger style: WOOP - WOOP!....

7 kommentarer:

  1. Jeg bare smiler ;-) klar for langtur snart eller? ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Superklar, når som helst. Eller nesten når som helst. Må ha et par hviledager fra løping etter kveldens intervaller. Merker at beina ikke er vant til så mye løping - veldig støl i låra og leggene. :)

      Slett
  2. Halleluja -er ordet jeg tenker på!

    SvarSlett
  3. Her var det mye positivt, og det er forjent. Lykke til med forsettelsen !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Gunnar. Fortsetter det sånn så sees vi plutselig igjen på ett eller annet løpeventyr. :)
      Alt vel med deg?

      Slett
  4. Jo takk, - og hyggelig å hilse på deg på SRM idag !

    Jeg trener jevnt og trutt, og deltar i løp. Neste løp blir Rallarvegen om vel en uke. Berlin maraton i slutten av september gleder (og gruer) jeg meg også til :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails