I'm on a ride - fast - to where I don't care!

fredag 4. juli 2014

Sjekk fjellgeita!

Huhei, så lett det går...
På store løp blir man alltid tatt bilde av. Stort sett så er bilder hvor man anstrenger seg kraftig ganske fæle å se på, så jeg har aldri følt meg fristet til å kjøpe noen. Dyre er de også, så å betale masse penger for et stygt bilde av seg selv? Vel, ikke så fristende. Inntil nå.

Har fått bildene som ble tatt under Mont Blanc Cross, og denne gangen måtte jeg kjøpe bevisene. Og siden jeg har betalt så dyrt, så må jeg også dele noen av dem her.

Så, sjekk hu fjellgeita der a...
Ganske tidlig i løpet - blikket opp, vi skal klatre.
Jøss, det ser faktisk ut som jeg løper i en nedoverbakke
Mot slutten av løpet - ingen kø lenger
Jeg løper mot målstreken - og ja, jeg løp.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder av deg!! Og flott natur! :)) Det frister å være med dette løpet. Er så glad i fjell.

    SvarSlett
    Svar
    1. Var morsomme å få de bildene der. Du må få med deg Terje på ferie i Alpene. Vi sees i en dal i Oslo neste helg. :-D

      Slett

Related Posts with Thumbnails