I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 19. juni 2013

Jeg vant, jeg vant...

...en gratis startkontingent i fredagens St. Hansgalopp.
Woop, woop! Gratis vafler på fredag (må bare løpe for dem).
Og det satt laaaaaaangt inne, gitt. Jeg prøvde meg forrige onsdag også. Da var det tre startkontingenter som skulle loddes ut blant fem deltakere - jeg ble da blant de to som IKKE fikk.

I dag hadde jeg vakt på Sognsvann rundt medsols, men greide å få fri lenge nok til å være med på trekningen. Igjen: jeg vant ikke.

Men så viste det seg at den lille gutten som hadde vunnet, ikke hadde noen interesse av å løpe Galoppen (og starten går nå også langt over leggetid for små barn, da...). Så da inndro Heming kontingenten, og det var game on igjen. Det sto mellom to små gutter vs. me. Igjen; det var dette med leggetid og slikt da. Men jeg vant, sånn omtrent ærlig og redelig.

Og med det har jeg vunnet min første premie på Sognsvann! Jeg har ikke direkte vinnerlykke, for å si det sånn. Men nå har det sikkert snudd...

2 kommentarer:

  1. Kult! Og i morgen skal du slå meg! Jeg legger opp til en "ikke så alt for hard økt" i morgen for løypa samt formen tilsier jo at jeg kommer til å bli veldig sliten uansett! Og da er det bedre å ta det litt pent enn å ha det grise-vondt hele veie liksom.... usjamei det blir GØY! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Pøh, tror jeg ikkenoe på... ;-)
      Eller jo, jeg tror dte blir gøy OG vondt (og ikke minst vått).

      Slett

Related Posts with Thumbnails