I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 8. mai 2013

Status

Fire dager etter at jeg var i krigen, les: Råskinnet. Her er status - svensk uke.

Heltestatus på jobben grunnet tøffe blåmerker og skrubbsår. Check! (Eller ler de egentlig bare av meg, ikke med meg?)

Status høyre albue og underarm onsdag 8.5.13 kl. 21.55:
Status venstre kne onsdag 8.5.13 kl. 21.55:
 Totally worth it!

I går skulket jeg trening til fordel for å grillings&pilsings i sola - definitivt verdt det!

I dag; årsbeste på enrundern på Sognsvann med nesten ett minutt i pissregn med lånt brikke. Pers var det visst også, viste det seg. Men det er ikke så imponerende. Jeg løp aldri enrundere da jeg var som raskest. Men det betyr i allefall at jeg er raskere allerede nå enn jeg var på mitt beste i juli i fjor. Det blir man jo glad av.

I morgen er det fri, og jeg skal løpe langtur i marka.Og det er 3408 minutter igjen til ferie. Woop, woop!

5 kommentarer:

  1. Auuu!

    Jeg kom for sent til start på SRM og løp med Caroline (som perset med 6 min! Slå den!!), så da var du forduftet da jeg kom i mål. Men gratulerer med årsbeste!

    (Og ikke løp så langt i dag at du ikke kan løpe i morgen, da...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Pers med 6 minutter. Respekt! Det slår jeg ikke nei. Så etter deg, men så deg ikke. Så Regis løpe forbi, men ikke deg. Fortet meg hjem siden jeg ble så kald i regnet også.

      Løp 18,5 km i dag og fikk en stor vannblemme under høyre fot av de nye Saucony-skoa. Men det kan fikses med Compeed. Så jeg er fit for fight til i morgen. :-)

      Slett
  2. Så bra - det blir første ordentlig tur på meg denne uka, så gleder meg :-)

    SvarSlett
  3. Au, au, au - det der så virkelig ikke godt ut - men så lenge det ikke hindrer deg fra å løpe så er det vel greit, hehe. Grattis med pers!! Det smaker alltid godt. (c;

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Løping skal jo gjøre litt vondt, er det ikke sånn det var da? :-D

      Slett

Related Posts with Thumbnails