I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 13. juni 2012

En fin dag på jobben!

Jeg er så heldige at det arrangeres en felles skidag om vinteren og og en felles sykkeldag om sommeren gjennom jobben. I tillegg har vi mulighet for å trene 1,5 time i arbeidstiden i uka. Skikkelig snill arbeidsgiver for en som er glad i å være i aktivitet. Jeg er en av dem, og utnytter dette tilbudet til fulle.

Skidagen i mars ble en veldig dyr affære for mitt vedkommende - jeg greide å bruke rett i underkant av to millioner kroner underveis! Det vil si; jeg deltok og vant budrunden på leiligheten jeg nettopp har flyttet inn i. Anbefaler ikke å kjøpe leilighet på skitur, men for mitt vedkommende gikk det heldigvis bra.

Dagens sykkeltur ble veldig mye billigere. Eneste kostnad var lunsjen på Kikut. Har brukt en del penger på Finsen i det siste. Siden jeg har syklet så mye de siste årene, og sykkelen er gammel, har jeg nå innenfor et kort tidsrom måttet bytte ut hele drivverket og bakhjulet. Ikke billig, men verdt det. Nå fungerer den som en drøm.
Veien fram til laaaaaaaaaaaaaang lunsjpause på Kikut

Innspurten fra Kikut og hjem
Det er lenge siden jeg har syklet noen lengre distanse, men jeg valgte likevel å doble den fastsatte distansen i dag. I stedet for å bli med bussen til Stryken, syklet jeg dit via Hakadal. Så da ble den totale distansen nesten sju mil i stedet for tre.
Distansen var ikke noe problem i dag. Følte meg kjempepigg og følte meg verken sliten kondisjonsmessig eller muskulært. Tydelig at man får igjen for å bruke sykkel som transportmiddel, selv om distansene da er mye kortere.

Neste punkt på dagens program er sommerfest - litt av en arbeidsdag!...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails