I'm on a ride - fast - to where I don't care!

onsdag 22. september 2010

En bussjåfør, en bussjåfør...

Dro opp til Solemskogen rett etter jobb i dag og løp en liten kosetur på sti. Det var en tur som gjorde vel både for kropp og sjel. Bløtt var det etter siste regnfall, men jeg hadde ingen planer om å løpe fort uansett. Vinden suste i tretoppene, og jeg hadde skogen for meg selv. Kan det bli bedre?

Jeg løp etter klokka i den forstand at jeg skulle rekke en bussen ned igjen. Var litt tidlig ute tilbake, men bussjåføren vinket meg inn i bussen, og mente jeg skulle vente der siden det blåste så ute. Snilt!

Har tatt 56-bussen (Torshov - Solemskogen) en del i år, og det har tydeligvis blitt lagt merke til...
Så nå vet jeg at bussjåføren ikke bare heier på meg, men at så mye som jeg trener så kommer jeg til å vinne på søndag. Jada! Og at jeg i tillegg er født i stjernetegnet løven minsker visst ikke direkte sjansene...

Var en mildt sagt interessant samtale, velger kun å gjengi en liten del - har lært en del om hvordan det er mulig å bli frittet ut om personlige detaljer, superkjapt. Men alltid fint at folk heier på en!

Så når til og med bussjåføren følger med en, hva kan vel gå galt?...

2 kommentarer:

  1. Så morsomt at bussjåføren har lagt merke til deg og hva du driver med!

    SvarSlett
  2. Tja, tja, tja... Mulig det blir Kjelsåstrikken en stund framover.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails