I'm on a ride - fast - to where I don't care!

lørdag 26. april 2014

Hviledag - gjesp

Motiv: Nevø griller pølser på bål med tante Gal og tante Grusom
Jeg har bladd meg tilbake i treningsdagboka, og fant ut at jeg ikke har hatt en hviledag siden 10. april. Og da var det fordi jeg hadde pådratt meg en skikkelig kink i nakken, og fant ut at det ville være dumt å utsette det for en styrke- og/eller svømmeøkt. Så da var det jammen på tide med en treningsfri dag, og dette var dagen.

Jeg og Rannveig har tatt toget til Toten for å besøke den mellomste i søsterflokken og nevøen vår. Har grillet pølser på bål, sovet i sola på en stein ute i Skjelbreia, sovet i en stol i sola på en glassveranda, blitt litt solbrent, dratt meg litt på en sofa og gjespet ca. 294 ganger. Jepp, jeg har definitivt hatt hviledag!
Skjelbreia - Vestre Totens drikkevannskilde, og like idyllisk som Oslos drikkevannskilde
Kan ikke huske sist jeg grillet pølse på bål. Note to self: gjør det oftere
I morgen er det igjen på tide å rokke ved selvtilliten til en rekke menn lett angrepet av midtlivskrise (stein, glasshus osv.) med dyr terrengsykkel som tilfeldigvis befinner seg på feil sted i Nordmarka når jeg kommer brasende forbi på min cyclocross. #tjejdeng #mohahahahahaha
Klisjeen om skigarder som ikke varer evig, illustrert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails