I'm on a ride - fast - to where I don't care!

tirsdag 8. mars 2011

Ikke så dårlig på ski likevel...

Jeg påstår at jeg er dårlig til å kjøre nedoverbakker på ski, selv om jeg har blitt mye bedre siden jeg kjøpte meg ski igjen for to år siden. Men jeg er langt fra så god som jeg ønsker å være. Så fikk jeg se denne videoen - og selvtilliten er nå topp:
Jeg har kjørt ned veldig mye verre bakker enn dette i vinter og fortsatt stått på beina, uten problemer.

Selv om det er vanskelig ikke å le, er moralen at man slettes ikke behøver være Marit Bjørgen eller inneha tilsvarende skiferdigheter for å delta i skirenn - selv ikke Vasaloppet...

2 kommentarer:

  1. Det ser litt komisk ut, ja. Men sånn må det vel bli når alle danskene kommer samtidig.

    SvarSlett
  2. Oj, sann, her var det jammen mange som falt! Ikke ser det spesielt bratt ut heller, men farten er ganske stor

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails