I'm on a ride - fast - to where I don't care!

torsdag 23. desember 2010

NYC: To løpeturer i "Parken"!

Siri kommenterte til forrige innlegg at jeg burde begynne å komme og løpe med dem i Parken på onsdager. Så på onsdag innfant jeg meg i Parken, men ingen kjente var å se - men alene var jeg slettes ikke.
 Kanskje for fordi jeg befinner meg 6 tidssoner unna Frognerparken, og stedet var Central Park i New York. 
Det ble en skumringstur onsdag ettermiddag og en morgentur i dag tidlig.
I dag tidlig løp jeg hele runden (dvs. bilveien som går rundt hele parken innvending). Både i går kveld og i dag tidlig var det masse folk ute og trimmet, både powerwalkere, joggere, løpere og ikke minst masse, masse syklister. Aldri har jeg sett så mange forskjellige løpestiler på én gang - her kan virkelig alle løpe (?!).
Her løpes det ofte på film!
Jeg trodde jeg var skummelt tidlig ute da jeg satte i gang kl. 06.00 i dag, men det var allerede masse folk ute i samme ærend som meg.

Været her er skikkelig surt, det blåser friskt, så det var tungt med motvind i bakkene. For de som ikke vet det er Central park nemlig ganske så kupert.

I morgen er det treningsfri, men deretter satser jeg på at det blir mye løping videre i juleferien. Trolig kommer det rapporter om enda mer eksotiske løpeturer enn de to jeg har hatt her i statene så langt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails